FANDOM

W wywiadzie dla Moviehole aktor John C. Reilly zdradził, że powstanie kontynuacja "Ralpha Demolki". 

7504445.3 (1)

Plakat filmu "Ralph Demolka"

Nie produkowaliby tylu gadżetów, gdyby Disney nie planował następnych filmów z Ralfem - stwierdził Reilly - Film zarobił 150 milionów dolarów w jedenaście dni. To nowy rekord animacji Disneya w weekend otwarcia. Jeśli ma to być sygnał, że zrobimy sequel... Założę się, że zrobimy sequel.   

Ralph (w oryginale głosu użycza mu właśnie Reilly) ma po dziurki w nosie bycia czarnym charakterem w swojej grze i życia w cieniu pozytywnego bohatera, Felixa, który zawsze ratuje każdą sytuację. Po wielu latach monotonnej harówki i przyglądania się, jak cały splendor i sympatia tłumów przypada Felixowi, postanawia wziąć sprawy w swoje potężne ręce. Wyrusza w niesamowitą podróż przez różnee gry, aby udowodnić, że nadaje się na prawdziwego bohatera. Podczas swej misji spotyka twardą jak skała kobietę – dowódcę, sierżant Calhoun, ze znanej strzelanki "Hero's Duty" oraz zadziorną Vanellope von Schweetz z cukierkowej gry wyścigowej "Sugar Rush". Czy Ralph spełni swoje marzenia i zostanie pozytywnym bohaterem? 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki