FANDOM

Hobbitek

Plakat filmu "Hobbit: Niezwykła Podróż"

Dystrybutor filmu "Hobbit: Niezwykła Podróż"
 ma dla polskich fanów Tolkiena fantastyczną niespodziankę.Przygotowaliśmy dla widzów prawdziwy świąteczny prezent: "Hobbit" pojawi się w wielu wybranych kinach już w pierwszy dzień świąt - mówi Sławomir Salamon, dyrektor generalny Forum Film Poland. Liczne pokazy przedpremierowe odbywać się będą od 25 grudnia. Film ma aż siedem wersji: 3D z napisami oraz z polskim dubbingiem, IMAX 3D z napisami oraz z polskim dubbingiem, 2D z napisami oraz z polskim dubbingiem i wersję HFR z napisami. 

To, że widzowie będą mieć tak ogromny wybór, stanowi dodatkową atrakcję, choć już i tak wielbiciele Śródziemia nie mogą się doczekać premiery. To film nie tylko dla zagorzałych fanów Tolkiena, ale dla całych rodzin - podkreśla Sławomir Salamon. Wszystkie wersje (3D, 2D, IMAX) będą miały zarówno kopie z napisami, jak i kopie z dubbingiem. I to jakim! Jako Gollum przemówi Borys Szyc, w Galadrielę wcieli się Danuta Stenka, a w Gandalfa Wiktor Zborowski. A to tylko kilka przykładów. Jak widać, polska wersja językowa jest jednym z wielkich atutów tego filmu. Serdecznie zapraszam wszystkich już od 25 grudnia na pierwszą część nowej tolkienowskiej trylogii "Hobbit: Niezwykła Podróż" .  Akcja filmu toczy się 60 lat przed zdarzeniami z "Władcy Pierścieni". Bilbo Bagginsa (Martin Freeman), hobbita kochającego ponad wszystko spokój domowego zacisza, zaskakuje niespodziewana wizyta czarodzieja Gandalfa (Ian McKellen), który zjawia się z kompanią krasnoludów, dowodzoną przez Thorina Dębową Tarczę (Richard Armitage). Przybysze snują plany odbicia skarbu ich przodków z Samotnej Góry, której strzeże przerażający smok Smaug. Pomimo sprzeciwu hobbita, Gandalf uznaje, że Bilbo będzie idealnym uzupełnieniem kompanii. Gdy ruszają w drogę, Bilbo wciąż walczy z wątpliwościami i strachem, krasnoludy zaś nie do końca ufają nowemu towarzyszowi wyprawy. Wkrótce drużynę czekają zmagania ze śmiertelnymi niebezpieczeństwami; wędrowcy muszą bowiem przemierzyć ziemie zabójczych orków i goblinów. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki